Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží do 14 dnů
Pokud zjistíte, že vám objednaný výrobek z jakéhokoli důvodu nevyhovuje (například nesedí vůně svíčky nebo to nebyl vhodný dárek), máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. Po obdržení a kontrole nepoškozeného zboží vám vrátíme peníze na váš účet.
Jak postupovat:
-
Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží nás informujte o vašem rozhodnutí (e-mailem na info@svetlosvicky.cz nebo telefonicky na +420 728 620 282). Uveďte číslo objednávky. Po uplynutí této lhůty již odstoupení není možné.
-
Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené, čisté a v původním obalu.
-
Spolu se zbožím vložte do balíčku i náš Formulář pro odstoupení od smlouvy.
-
Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
-
Balíček odešlete na adresu: Markéta Barešová, Kožlí 257, 582 93 Kožlí
-
Balíčky na dobírku nepřebíráme!
-
Náklady na dopravu při vrácení hradí kupující.
-
Peníze za vrácené zboží vám vrátíme na účet až po převzetí a kontrole zboží.
Reklamace zboží
I přes naši snahu se může stát, že výrobek nebude v pořádku. V takovém případě máte právo zboží reklamovat.
Postup reklamace:
-
Kontaktujte nás na info@svetlosvicky.cz nebo +420 728 620 282. Uveďte číslo objednávky a popis závady.
-
Použijte náš Reklamační formulář, který přiložíte k zásilce spolu s dokladem o koupi.
-
Zboží zašlete pečlivě zabalené na adresu Markéta Barešová, Kožlí 257, 582 93 Kožlí.
-
Balíčky na dobírku nepřebíráme!
-
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak.
- O průběhu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.
Podmínky pro přijetí reklamace:
-
Předložte doklad o koupi (fakturu či jiný důkaz).
-
Zboží musí být kompletní a v obalu, který jej ochrání při přepravě.
-
Zboží nesmí být poškozeno nevhodným zacházením ani neodborným zásahem.
-
Neoprávněná reklamace může být zpoplatněna.
Záruka
Na všechny naše výrobky poskytujeme záruku 24 měsíců ode dne prodeje.
Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady. Nevztahuje se na poškození způsobené nesprávným používáním, mechanickým zásahem nebo běžným opotřebením.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Práva z vadného plnění
Vaše práva se řídí platnými právními předpisy, zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2158–2174 občanského zákoníku.